علت از دست دادن مو در بیماران مبتلا به نفریت لوپوس چیست؟
نوشته شده توسط : Andy

علت از دست دادن مو در بیماران مبتلا به نفریت لوپوس چیست؟

به عنوان یک بیمار مبتلا به نفریت لوپوس علائم متعددی برای برهم خوردن زندگی طبیعی خود از زمان به زمان ظاهر می شود، زیرا نفریت لوپوس ناشی از سیستم ایمنی غیرطبیعی است و باعث ایجاد سیستم ایمنی بیشتر در خون می شود که باید از طریق کلیه تخلیه شود برخی از آسیب به کلیه ها را ایجاد می کند و باعث ایجاد نفریت در کلیه می شود. در عین حال آسیب بیشتر به سایر ارگان های مهم مانند قلب، ریه و سیستم عصبی تولید می شود. سپس چگونگی مقابله با این آسیب ناشی از سیستم ایمنی غیرطبیعی مهمترین چیز برای همه بیماران مبتلا به نفریت لوپوس است.

لوپوس اريتماتوز یک بیماری ایمنی است که می تواند بر سیستم های متعدد بدن و اندام های مختلف بدن تاثیر بگذارد. این می تواند انواع مختلفی از آنتیبادی های خودکار را در خون و اندام بیمار پیدا کند. برخی از بیماران با عوامل ژنتیکی لوپوس اريتماتوز، تحت تاثیر برخی از عوامل خارجی یا داخلی مانند عفونت های ویروسی، قرار گرفتن در معرض آفتاب، تروما، داروها، حاملگی و غیره، سبب ایجاد مقاومت در برابر بیماری خود می شوند. سازمان های. آنتی بادی ها و کمپلکس های ایمنی که سبب بروز بافت های بدن مانند پوست، رگ های خونی، قلب، کبد، کلیه ها، مغز و سایر اندام ها و بافت ها می شود، به علت درمان نامناسب، مستعد ابتلا به حملات مکرر هستند. هر عود ممکن است شرایط را بدتر کند. در نتیجه، بیمار به راحتی از ریزش مو رنج می برد. چرا بیماران مبتلا به لوپوس erythematosus نفروپاتی از دست دادن مو؟

این بیماری بیشتر با زنان جوان است.

موهای خوب و قسمتهای در معرض آن مانند چهره، گردن، تنه بالا، انقباض جانبی اندام فوقانی و دست و پا، انگشت (پشت)، می توانند مخاط بینی دهان را تحت تاثیر قرار دهند.

دو نوع ضایعه قشر مفصلی وجود دارد:

1، حلقه اریتم نوع: به عنوان یک حلقه یا قوس، ادم مغزی، اریتم، لبه بالایی؛

2، مقیاس نوع پاپول: با اریتم نفوذی و پاپول های مختلف و اشکال، با مقیاس نازک پوشیده شده است.

به جز علائم بد برای زنان جوان، مشکل جدی تر آسیب به سیستم ایمنی بدن است و بر شرایط داخلی بدن تأثیر می گذارد و باعث ایجاد مشکل شدید برای بیماران می شود و حتی زندگی آنها را تهدید می کند. بنابراین آنها باید درمان مناسب را بپذیرند تا از آسیب بیشتر به سلامت جلوگیری کنند. در حال حاضر کارشناسان بیمارستان پکن Tongshantang طب چینی سنتی چین درمان طبیعی سیستمیک را برای کمک به بهبود سیستم ایمنی بدن و ترشح پیچیده سیستم ایمنی از بدن ایجاد کرده اند که برای لوپوس بسیار موثر است و بیشتر و بیشتر بیماران از آن سود می برند، اگر شما می خواهید بدانید دقیق تر در مورد آن لطفا با ما از طریق پیام زیر تماس بگیرید:

پست الکترونیکی: sjzkidneyhospital@hotmail.com

WhatsApp: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 7 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: